du är bäst nu, men du var bättre förr *



det som har man inte har kunnat sakna under Tyskland
-
SPOTIFY


just nu är Daniel Adams Ray högprioritet spec med Lilla Lady :)


När vi körde och lämnade av syster i Simrishamn,
svängde vi inom efterlängtade Bengts ;)
hmm vad bidde det ??

Tävlingsstrumpor från Animo & ett par från Kingsland
hittade en groomingbag från Anna Scarpati på outletavdelningen (till vänster, fast jag köpte en i m.röd) 



väldigt tilltalande för emmas färgskala för tillfället :P
vet inte riktigt om det passar Bruno som tävlingsschabrak,
men definitivt värt ett försök :)

nästa tävling för oss blir till helgen i Österlen.
115&120
får försöka klämma in hoppning i den kommande veckan,
en inneboende i 2/3 dagar & så mån-tis ska vi
tillbringa tid i hofterup :)

















Sv: De sitter som ett andra skinn på mig. Jag har ganska normal skostorlek men däremot väldigt smala vader. Det trodde jag skulle bli problem, men de tog fram ett par direkt som de trodde skulle passa. De gick knappt att knäppa, så de sitter som en smäck :) Hur ofta använder du Parlantis skokräm på dem?

2011-07-10 // 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback