it hurts my pride to tell you how i feel, but i still need to, why is that ??




Provade schabraken på Bruno, kom fram till att Eskadronschabraket inte riktigt
passade till tävling ... men bra passform var det iaf :)
Det blåa är underbart!

kom hem, följde med mamma till återvinningstationen med en fullastad trailer.
efter hemkomsten tvättade jag släpet med högtryckstvätt, så det kommer "skina" på tävlingen :P

~

man blir glad bara av att se utstrålningen min häst har ^^












Svar; haha ja så kan det vara men om jag hade kollat lite ordentligare i startlistorna så borde jag ju sett dig, hehe :) Ja, vi debuterade 135 och var nolla, han var lite trött men väldigt fin :)

2011-07-15 // 20:54:44

Hej! vart har du skaffat Equiline schabraket? jag vill ochså ha ett sånt! tacksam för svar!

2012-01-19 // 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback