~ i've always wanted to use that spell



efter lite stress i kioskkön och graciöst[hmpf!] klättrande över stolrader
intog jag min plats framför bioduken, 3Dglasögonen på och så var det 'Action!'

som vanligt flög tiden förbi i den mörka salen
men den slutgörande filmen i Harry Potter-serien
var fantastiskt avslutande :) !!

för övrigt så hade jag mina nya Tommy Hilfiger jeans och de var ytterst bekväma
godiset blev inte uppätet (den som spar "han" har)


~

Bruno var duktig och hade förvånande inte svullna ben efter tävlingen,
då jag märkte på honom, utöver hans utmattning, var att han
inte var helt bekväm med underlaget. men det är ju sånt
man får ta tillgodoräkning, när en häst är så pjoskig som min häst ;P


han lyckas ofta se hemskt oengagerad ut på stillbild ... och svanslös :o














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback