please drop the act and be true *



med en mage som talade ganska högljutt kom jag typ precis hem,
har redan slängt in en kladdkaka á la Emma i ugnen & duschat
kunde nästan tro att Tysklandsrutinerna envetet hänger sig fast dvs. att
allt man gjorde i princip gick i 190
~
men i stallet tog jag verkligen min tid,
mockningen går alltid snabbt så inget kors i taket där,
ridningen fick ta den tid det tog då Bruno hade liite fasoner för sig,
om det berodde på att han inte hade gjort ngt ordentligt med bett i munnen sedan hoppningen
vet jag inte, men troligtvis eftersom tendenserna var en hängig Bruno stundtals, medans han vissa stunder var fast i ett galopptempo ... låtsades vara rädd för det mesta längs långsidan som gränslade till
grannarnas sommarbete -.-
ganska påfrestande, men samtidigt hade jag hela tiden motivation att inte ge mig
+ att jag höll tålamodet :)

kan väl inte tyckas vara som en hel big deal, men för ryttare som vet vad jag pratar om så
finns det vissa dagar då det inte krävs en hel del som går "snett" för att man ska implodera ...

Anyway så kom vi tillbaka från avskrittningsturen och så var det nästa på schemat, en dusch.
Kein problem som vi säger, Bruno stod nonchalant fastspänd i grimskaftet och så kunde han samtidigt ägna sig
åt en av sina favoritsysslor - Äta gräs!
Ingen hästversion av schampot blev det :P hittade en flaska av Bobby's Extreme Color,
lika bra som att slänga det(?)

ren och fin blev han dock och nu håller jag bara tummarna att Moder natur också vill ge Bruno en chans att visa upp sin rena/glänsande päls ^^

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback