put on your shades because i'm dancing in the fire tonight *




115cm: fin Bruno, vi samarbetade bra och väldigt  hjälpsam vart han
i
omhoppningen, förutom på näst sista oxern med relativt snäv högersväng från kombinationen
hade inte riktigt längden i sig, så han fällde ner den bommen - surt sa räven ... gick miste om en tredjeplats om jag inte har fel.

120cm: den kortaste pausen ever för oss på vääldigt länge ... inkl veterinärbesiktning endast till sista klassen,
så Brunos energi hade inte riktigt hunnit återställas :/
men min pojke kämpade på fantastiskt bra! hoppade extremt väl för att vara så pass matt i kroppen,
tyvärr låg felet i denna klassen hos ryttaren, tappade lite fokus till hinder 7 - ett sketet räcke och så hade jag inte den bästa anridningen, bestämde mig liite sent och släppte stödet liite fort = en häst som inte var fullt införstådd med vad jag ville att han skulle göra. Vi plockade på oss ett antal tidsfel, men just nu skiter jag fullständigt i hur resultatet ser ut!
Min häst är en väldigt genuin individ som verkligen ställer upp till tusen, men det "enda" han kräver är
direktiv från mig - nästa tävling ska bestämt inte bjuda på några ryttartabbar! ^^


goding på framhoppning<3



småbilder från 115

fining

välförtjänta klappar efter mål

perfekt bild om det inte vore för funktionären :P


8an














Shit va fint han hoppar. Ni är sååå duktiga, synd att ni inte har lilla turen med er men det kommer kanske. Lillasyster som värsta fotografen, perfekta bilder med bra och snygga motiv :) Kram

2011-07-19 // 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback