the real deal ~



sitter och får lite sug att uppdatera
Brunos utrustning ^^


Grand Prix Veredus
...
jag har alltid varit sån som tkr om att sticka ut liite från mängden,
inte på ett skarpt iögonfallande sätt, men små detaljer liksom.

För som jag ser det så är det detaljerna som gör helheten :)
och det kan vara kantbandet på schabraket, stigbyglarna m.m.
Om man inte ser upp så ser man, enligt mig, ut som en vandrande reklampelare,
vilket inte behöver vara något dåligt,
men alla är vi olika.


ett brunt RG schabrak i den gamla storrutiga modellen
med klatschigt kantband
(får väl ge mig till tåls, då mamma lovade mig ett nytt
schabrak efter start i 130 :P)


ända sedan jag hade min kära ponny suktade
jag efter ett sammetstäcke från John Whitaker :)
kanske ngt för Bruno ??


kanske ett våffeltäcke från AS i lite mer maskulina färger ??


till hösten (snart ju!) ett nytt ylletäcke som
endast ska användas till tävling
ovan Domani


äger ju ett våffeltäcke från Dyon och är såå
nöjd med det, kanske ska fortsätta på den linjen ??



kanske ska punga upp med otrolig summa
för ett otroligt täcke ??





dags att pysa, stallet ska göras och
en häst ska få gå i gräshagen !
May His holy light shine upon you ;)













Super snygg grejer! :)

2011-08-02 // 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback