feels just like the inside of a rose *



OKOKOK
I know det är waaay overdue att uppdatera om livet i Tyskland,
men faktum är att internet har varit bortom min makt att lösa -.-

den stora skrällen är väl att jag är hemma tills vidare nu :)
skönt kan väl tyckas om det än är liite konstigt att byta ut
slitsam och stundtals smutsig men fruktansvärd rolig&lärorik miljö mot den trygga/säkre hemmatillvaron

men inget är hugget i sten än !
kanske vänder kosan mot söder igen
-
först är det väl lite outforskade marker i Skåneland som jag ska så snart utforska ;)


men innan det är på tal om jobb igen,
ska Emma njuta av att kunna sova i en mjuk invand säng,
vakna upp och göra frukost i lugn och ro, utan att hinna ha fått på sig "jobbutstryrsel" och jobbat en timme
...
dock är det stora nackdelar med Sverige vs. Tyskland
1. Vännerna !!!
2. Vännerna !!!
3. festerna ^^
4. Vännerna !!
5. hästarna
och för att runda av det hela
VÄNNERNA<3
 


som Lisa och jag satt och spekulerade i häromdagen när jag fortfarande befann mig på utomlandsmark:
hur kan så gravt olika människor
som träffas av en slump på visserligen en stor tävling i Neumünster
connecta så snabbt och verkligen sitta ihop som ett häst&svettluktande pussel :O ?!?!

inte vill jag förstöra Moder Jords under,
jag är så djupt tacksam för att jag har fått så fina guldkorn i mitt liv<3















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback