good that never seems so good *


en tisdagsmorgon, morgonfodring á la party outfit ;)


underhåller mig själv på min lediga dag
med första säsongen av Glee
skrattfest oohja :)
 
:)


~
okej, detta skrev jag för dryga 3 timmar sedan,
efter det har jag varit ute i stallet, kors i taket :P
och hoppat min lille häst :)
ojojoj
Annelie&Jan tyckte det var en oerhört stor skillnad från det att jag
anlände i Tyskland första gången
och kan ju inte annat än att hålla med!
okej som högst självkritisk ryttare/person kan jag inte gärna
ge mig själv beröm, men jag överöser desto mer på min häst :)
ojojoj
vilken grabb jag har under sadeln nowadays<3
en tiger på hinder, älskar att arbeta,
är inte överhuvudtaget rädd att lösa situationen på egen hand
och det skapar en mkt bättre och mer hållbar relation oss emellan

nej som det är nu ser jag inte några hinder som skulle vara för stora ^^
för i dag låg samtliga från 130cm
och det bästa språnget (det sista räcket på banan) var runt 140cm
och att jag red emot 
hinder som tidigare i mitt liv varit otänkbara att kunna ta sig över
-
gav mig bara mer adrenalin och nu-ska-vi-ha-kul-och-visa-att-vi-kan-energi

ich liebe meine pferd<3<3

~















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback