leave me some kind of proof it's not a dream *



lunchpaus med sådan måtta att jag har intagit halvt ryggläge i min och Cissis gemensamma säng
(min som redan var lagad med träkubbar valde en ny sida att fallera på -.-)
med lite snabb update till/från omvärlden :)

på söndag kommer jag säga tack för mig i Mehlbek - med allt vad det innebär
-
det som kommer bränna i ögonlocken och i hjärtat är det faktum att jag lämnar de personerna
jag utan tvekan har kunnat vara mig själv med
...
att man lever och jobbar så inpå varandra kan antingen hjälpa eller stjälpa
men som tur är så har vi alla hittat rätt plats om man säger så.
jag är väl införstådd att vårt förhållande kommer vara en stor sko att fylla.

inte för att man ska se saker med de dystra glasögonen för innan
jag vänder transporten hemåt
tar jag veckorna fram till Kiel-woche (=partytime!!)
plats i en annan säng
-
Johanna&Lisa :)



















Vart ska du flytta? Hem eller till annat stall?:-)

2011-06-03 // 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback