today's my lucky day !



Ja ibland ska man ha tur !!

Beställde ett bett i Tyskland 2 v innan det var dags för hemfärd
det var restat -.-

fick lite panik då det är det bettet som funkar utomordentligt på Bruno i hoppning
-
jag och mamma spenderade min första morgon hemma med att försöka ragga upp
det
-
inte ngn i Sverige var bekant med Nathe pelham flexible mullen ...
det de hade var Flippanbettet (som jag för övrigt också provade men det var inte önskad effekt)

Gick in på Reitsport Schockemöhle
-
hittade det, ringde och fick bekräftat att de kunde skicka det med UPS Express
(som hämtade upp paketet strax efter 12)
kvart över 9 ringde det på dörren
och nu kan Emma koncentrera sig på tävlingen,
då jag har bettet i min hand :D!






BJÖRBÄCK HERE WE COME !


laddad&peppad&sugen som tusan!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback