i talk like this cause i can back it up *


hur mkt som helst har hänt,
men inte har man lyckats hålla internet uppdaterat -.-

att ha familjen här nere i 2½ dagar
gav mig en energiboost utan dess like!

sen tävlingen med min Bruno har jag även gått på små moln
och all ridning har innehållit en stor del positivitet.
under söndagen (sista dagen för the parents) hoppade jag Bruno
och det var ganska högt må jag säga
-
Jan frågade om jag ville hoppa lite större, och man är ju inte dum,
möjligtvis liite stor på det men han hoppade fantastiskt
-
om än lite för het på gröten emellanåt ^^


jobb,jobb,jobb och så PARTY måndag/tisdag i Kiel
med de underbaraste vännerna ever :D!
efter minsta möjliga andelen sömn tog vi oss hem,
bytade om till stallkläder och gav oss ut i stallet för fodring.
Enligt Jan&Mattse hade vi alla små öppningar till ögon :P


idag har jag en efterlängtad ledig dag
fixat i lägenheten lite,
för ikväll är det vår tur att få besök av Kiel :)

juste det glömde jag nästan av
-
måndag morgon efter fodringen skulle vi gå tillbaka in i lägenheten för frukost
men dörren hade typ gått i baklås -.-
vi alla tre samarbetade men kroppsvikten och en gaffel för att försöka bända upp den ...
yeah right good luck (!)
som tur var lyckades vi ragga upp en av byggarbetarna som hjälpte oss.
så en timme senare blev det mat i magen


Anyway vi kom iväg mot Kiel framemot kvällen.
1/3 kört och ett samtal från Johanna
-
de har låst ute sig och kommer inte alls in i lägenheten :o
turligt nog hade guysen handlat innan upptäckten av ogenomtränglig dörr
så vi började grilla :)
för att göra en lång men fruktansvärt rolig stund kort, vi kom in
började shotta direkt, lagade mat och sen började hela gänget försvinna in i dimman (a)


vågar man tro att fredagen kommer sluta såhär ;o ??


eller såhär ?!


nee vi får hoppas att det blir en lite vinsippande lugn kortspelande kväll
-
Not
!
-










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback