and the game is on, it's on *

Hade lite problem att komma till ro igår kväll - medför en Emma lite åt det tröttare hållet, men med kaffebryggarens hjälp funkade hjärnan några timmar till ;)
Red Blanca och hon var fiiin! Hon är inte helt stelopererad i nacken i galoppen.
Adell därefter, märkte skillnaden när jag "såg genom fingrarna" på hennes tjurigheter och bara tog nya tag, känns bra inför helgen :)
Longerade min kompis, Wonderboy, som också har gjort framsteg med att hålla ihop galoppen mer än en hörna.
Syster red fram Bruno till mig som avslutning för dagen och ojojoj vilken häst jag satt på idag, såg ut som en häst i mängden, German style, (hög standard för er som inte visste) och jag hade sån jävla fin känsla- galoppen var rund och taktmässig, traven var långsam men energisk(det som jag strävat efter) Ville inte sluta rida helt enkelt :) !

Sitter med Taf i knäet och ska kolla på Criminal Minds.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback