the truth is much worse *



tidsomställningen medför ännu lite råare morgnar,
så vintergarderoben behöver uppdagas;

ESJA DAMJACKA 66 NORTH
supersnygg&mysig fleece från 66North
fick jag i min famn igår:)
SHINY WINTER BOOTS HV POLO
gäller även dessa tåfrysningsförhindrande stövlar från HV Polo
underbara snälla mamma kan verkligen muntra upp mig<3


dock anser jag att det fortfarande behövs;
DENISON PANNBAND KINGSLAND
nya modellen på det bästa pannbandet jag ägt(!)
från Kingsland såklart.

REGAL COAT MH
lång och värmande dunjacka hade nog inte varit fel under långa vinterdagar
på tävling(?) denna från Mountain Horse

SULA I FÅRSKINN WOLLPACK
fårskinnssulor till ridskorna!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback