well okay, i'm up for the challenge *



OMG fell a little bit in love.



har en ledig dag kvar,
vad har jag gjort de två avverkade??
inte många knop!
så damn skönt att inte ha några tvång,
att hästarna inte har största fokus,
fast å andra sidan så betyder det att det finns nada fokusering i min hjärna,
lever och jobbar bland hästar så det är det enda det fokuseras på.

det krävs väl lite träning för att stänga ute arbetstankarna
på samma sätt som det krävs träning för att stänga ute allt annat och slappna av i kroppen när man rider
mot ett hinder.
det senaste har på något märkligt sätt börja infinna sig hos mig,
märkt av det de senaste gångerna jag hoppat.
i färskast minne, Adell andra dagen på kursen för Leif (i början, m galoppbommar och annat trixigt)
och träningen med Vera (där allting bara stämde-hoppade högt och jag red väldigt bra)




» Sara

Hej. Gillar verkligen din blogg!

Ska du ha en till häst eller vad är det för en? såg väldigt fin ut.

Kram Sara

2011-11-07 // 18:10:03
» Emma

Tack så mkt!

Nja det var väl mest i stundens hetta, ser mkt intressant material på nätet:)

2011-11-30 // 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback