Every tomorrow is another unwritten part of your life *

Ingen fika idag inte, hoppning för Magnus direkt efter morgonsysslorna, Bella på den nya lilla fuxen och jag hoppade Action, den nya femåringen jag testade.
Wow wow wow vilken kapacitet och vilket hjärta den stora grabben har :D
Måste se till att fixa bild på honom :)
Under vår lunch tittade Felicia in, skönt att se henne på fötter igen!!
Fick ta tjuren vid hornen och rida Wonder, efter inspänd under longering, men en gång tittade han till, annars skötte han sig väldigt bra :) ingen styrka i bakdelen what so ever men lilla 4åringen kommer nog utvecklas bra här.
Sist för min del, baloubet, nytt bett och även hon fick longeras innan, och det mest för att de ska lära sig att bära sig själv och kunna jobba i galoppen.
Hon var en helt annan häst, kan ju vara det faktum att hennes själsfrände Atlanta åkte? Men sista linjen jag hoppade på henne var det bästa hon har gjort sen hon kom(Magnus kommentar) så det kändes ytterligare som ett steg upp på stegen eller vad man ska säga :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback