Kaffestunden presenteras av ... *

Kväll igen ... Vart tar timmarna vägen egentligen ??
Iaf blev lite mer ridning- balou på banan, konstaterat att han behöver mer hösilage, men annars var han väldigt fin :)
Sen blev det uteritt med Adell och det tyckte hon var super!
En skrittur på min häst och så var kvällen ett faktum, eller nej juste det blev ridning på Carlos, eller i vårt fall fortf Mange. 2,5 årig hingst och såå fruktansvärt duktig och snäll :) trav på volt idag med Felicia på ryggen.
Hmm glömde mitt självömkande för idag - kollade Alantas mun för sår eller andra ovanligheter ... Han bet mig -.- så spenderade några timmar med att promenera med mitt pekfinger upp i vädret , såg förmodligen löjlig ut men slipper den dunkande smärtan längre!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback