Let'a work your magic *

Blev hoppning för hela slanten idag, efter lunch tog jag itu med Baloube,
fast egentligen är det inte så illa som det har varit att sitta på henne, okej hon är begränsad till travhoppning och hon lägger iväg i galoppen, kan inte hålla ihop 2 steg ens, men hon mkt lättare att arbeta med, poletten börjar trilla ner;) sprången har hon i sig och snygg att titta på är hon också!
Balou hade Maja ridit fram så det var bara att sätta igång, han är så fruktansvärt försiktig men sista banan satt allt som en smäck :)
Sist red jag Bruno, lite ytterligare träning sen gårdagen, men jag vet inte, det mesta hänger nog kvar hos mig-eller att vi fortsätter vår utvecklingskurva, men jag hittade aldrig den här känslan att allt känns rätt -.-
Lite frustrerande då jag jämför med de unga hästarna som vid varje pass gör ngt framsteg.
Men kan inte klaga på hans hoppning även om det var mest höga kryss så söker han verkligen hinderna:) fina Bruno, hoppas jag kan göra dig rättvisa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback