Let's all go out there and have some fun *

Egentligen alldeles försent för min del att befinna sig på en annan plats utom mellan lakanen, men planerna ändrades när vi blev barnvakter åt lilla Holli :)
Red Action, den stora femåringen och jag börjar hitta knappar på honom:)
Efter det hoppade jag Bruno lite gör Camilla, har vart lite mittemellan bra&dålig fast egentligen så var det bra men det är den där känslan att allt stämmer som inte infann sig-övade dock på nya grejor och det tar ju tid för att befästas.
Trimmade igenom Adell och nu föll allt på plats, finfina tjej!
Sist fick jag hjälp av Magnus med Wonder, 4åringen med begränsad balans och styrka i bakdelen. Inspänd på lina utomhus för att sen gå in och hoppa lite, skötte sig jättebra, börjar få förtroende för honom ("igen") :P

Söndagen kommer väl innebära zackzack arbete för mig och Bella, blir Pay&Jump imorgon med varsin, men innan 11 ska allt vara fixat+frukost i magen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback