Tävling i Lillhagen

Okej eftersom blogg.se inte låter mig lägga upp bilder försöker vi via iPhonen :)
Tävlingen idag resulterade i en fyra fels runda i 115 - egentligen inte så mkt att säga till om, han hoppade super, var riktigt laddad men så kom vi in lite i botten i kombinationen och fast han sträckte sig och jag hjälpte till med rösten petade han B.
125 så gick framhoppningen bra, kunde jobba honom desto mer, sen inne på banan så låg tvåan lite dolt, vilket resulterade i att han pep till höger, gjorde inte så mkt åt det, fortsatte igen och han hoppade plankan på flata hållare felfritt, sex galoppsprång framåt till oxer vid läktaren för att sen komma från utgången mot 3-kombinationen - jag lade stor vikt vid att komma bättre in men efter analys av filmen hos Magnus&Camilla visade det sig att han överhoppar/hoppar för väl vilket resulterade i samma situation som i förra klassen, bara det att nu bangar han ur och sticker till höger. Jag vart vådligt frustrerad men återigen efter samtal inne i huset var det Bruno som var lite för taggad & hittade på filurigheter, nu i efterhand är jag trots det glad att det var inga tveksamheter gällande höjden och han hoppar förbaskat bra!



Busen Bruno :) Han hoppade verkligen fantastiskt och jag håller med om att höjden var nema problemas :)

2011-10-03 // 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback