Under the moonlit floor *

Första dagen på kursen avklarad
-
Adell gick i första gruppen,
Mycket som var lite klurigt för henne, men hon löser det på ett så bra sätt!
Blir lite hängig i handen då hon behöver bli starkare i bakkärran, fast ändå är hon lätt att motivera, och lätt att följa i sprången :)

Bruno och jag red i sista gruppen, började bra, väldigt avslappnad under framridningen, jobbade bra när vi hoppade lågt med bommar och m småhinder på volt.
Skulle hoppa en linje från andra hållet; oxer m fyra galoppbommar fram till ett plankräcke-hittade ingen distans första gången-då det fortsatte med att han fick symptom likt ett tjurigt sto -.-
Men vi kom över tröskeln och i slutet hoppade han väldigt bra och min ridning blev självsäker igen.
Nya tag inför imorgon men jag tror att han har gjort av med den största delen överskottsenergi. Det tror jag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback