åh jag måste ha retat gudarna *



morgonen var som alla andra,
efter fikan skulle vi fixa iordning några hästar för veterinärvisit
och sedan började vi rida,
jag joinade Bella i ridhuset på Danny,
ridit ett tag, blåsten gjorde att lilla dörren inte hölls kvar av haspen, utan stod vidöppen,
rätt var det var så hör jag någon som skriker, travar bort så jag kan se ut, ser Felicia ligga marken
-
varpå jag galopperar ut till henne, hon har fått ngt anfall, läskigt som fan, jobbigt att återuppleva det i skrift
men en lång historia kort, ambulansen blev tillkallad och jag följde med in till Lund.
efter någon timme kunde jag bli avlöst av hennes föräldrar och har nu blivit försäkrad om att
det inte är ngn större fara med henne<3


men i alla fall blev jag hämtad av mamma, hem om och vände och sen vidare tillbaka till Karupslund
för att syster skulle motionera Bruno:)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback