Go with the flow *


Det blev bara jag och kära syster i stallet idag, men vi löste det fan bra!
Fick mycket gjort och hästar ridna.
Efter lunch fick jag hoppat "Fille" och han tar sin nya look på  fullaste allvar för riktigt nice var han!
Även den nya lilla kompakta hoppkanonen fick sig några språng:)

Mamma kom välkommet/halvspontant och med sig hade hon påskpresenter!

Det efterlängtade Dyontränset och ett fint påskägg á la Lasse Åberg:)

Fina Vera och jag fick hopptränat för Magnus idag. Kul för mamma att få se det live.
Hästen min gör det fantastiskt bra, ryttaren försöker så gott hon kan.







Fina Vera <3. Ryttaren är också fantastisk, måste tro mer på dig själv och inte vara så kritisk <3<3. Sandra riktig proffsfotograf, tar underbara bilder <3

2012-04-04 // 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback