Hanging in there *

En tidig uppstigning som inte alls blev så jobbig som jag trott. Okej lite grus i ögonen men det blev ljust vid 6(!) så det hjälpte morgonhumöret.
Nu är jag dock så trött att det är nästan bot på att lägga sig. Pinsamt tidigt jag vet. Men söndag blir onekligen lika tidigt så vill väl ligga på rätt fas med sömnen under morgondagen:)
Blir bortbjudna hem för att fira påsk eller egentligen en god middag utan inblandning av mer påsk än äggformade chokladbitar.
Tävlingen gick bra får jag säga. Den överpresterande delen av mig tycker att jag red klantigt. I första behövde jag få honom fram till handen - vilket förde med sig 2 bommar. Läge där jag kom för nära, men som hade kunnat redas ut OM ryttaren tittat/bestämt sig i tid...
Andra rundan var mkt bättre. Fram tills femman som stod lite vid/från utgången. Han sackade av lite där självmant men jag kortade ihop honom så vi kom lite nära så där tappade han ett bakben. Nöjd med hästen!
Standardfras hos ryttare, men så är det i detta fallet:) finfina "Hampe"

Madamen fick vila idag. Mys i boxen där jag nästan inte blev ursäktad ifrån;) Så sööt<3



» Sara

Underbar blogg! :D

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-04-07 // 14:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback