Inga bekymmer, man är lycklig var dag *

Ja tiden rinner iväg när man har roligt, eller när man jobbar själv.
Hoppat fina DD i förmiddags, tidigare varit Bella som lagt beslag på honom men idag fick jag som sagt prova honom och han var superrolig att hoppa! Asså jag ljuger inte, så färdig i galoppen, kan samla ihop sig bra och stannar upp direkt när jag säger "whow" :)
Hoppar superbra också!
Fina kille som hade det lite tufft i början-lättstressad och känslig. Men nu-lugn och går lugnt i form. Vilken underbar 4åring!
Challe får lite konkurrens minsann;)

Vera och jag var lekledare för Catrin och Janice - galopp på gräsbanan i smått duggregn var faktiskt nice. Vera var ordentligt piggelin:) busunge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback