Om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti *



okej, ja det är grynigt men jag skiter i det!
Kanske tar tag i problemet en dag när huvudvärken inte bolmar och tröttheten inte hänger som en våt duk framför ögonen.

Älsking är helt makalös!
Hoppar bara bättre när hinderna kommer upp och jag rider baske mig bättre:)
(ja jag gav mig själv beröm, alert the news, en ryttare berömmer inte enbart hästen!)
Jag och Vera har blivit ett team, som man så fint kan uttrycka det.
Och gud vad kul jag tycket det är!
Den glädjen som har kvävts av nervositeten och prestationsångesten under tidigare upplevelser.
Tack vare denna fantastiska individ har jag nu också fått uppleva den rena glädjen i varför man sliter som man gör.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback