And get your soul free *

Disig morgon blev en varm dag!
Mkt mkt ridet
- ut på unghästar, trimmat lite på gräsbanan, hoppat lite.
De som jag minns nu under kvällen är såklart Wimse (e.Winningmood -08) och vi börjar connecta, eller jag börjar hitta knapparna vilket gör att mina budskap blir tydligare för honom, men oj vad fin han var idag:)!
CG fick skutta idag - stor 5åring som kan samla sig likt en gammal häst, med busiga bakben... För att vara andra gången jag sitter på hästen och med tanke på att första passet var endast kravlös jogging så är jag faktiskt nöjd.

Får tyvärr medge att min extrema version av prestationsångest smyger sig tillbaka... Svidande mage och småglimtar av glädje&lycka blir genast omvandlat till självkritik...
Suck'
Trodde solskenet skulle boosta sinnet... Men inte då...

Borde inse att jag har jävligt mycket att vara glad över, inte fokusera på detaljerna som inte infunnit sig än.
Förutsättningar är A och O.

Avbryter det djupa i god tid, blir en bild på Wimse - vilken framtid som väntar den hästen?!?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback