Love & Trust *

Underbart att träffa sin pärla igen, och bjuda henne på allt det goda jag kom hem med från Ullared - riktig gottegris jag har!
Är tyvärr ganska slagen efter min inte så lugna men ack så roliga minisemester så några timmars sömn i en invand säng sounds good!
Får försöka tjäna in lite timmar under den kommande veckan för min nästa lediga dag tar jag ut den 16e så jag kan åka och hoppa två klasser i överprisade Skyrup.
Hade som sagt kunnat tävla i Malmö i söndags men eftersom Vera fick ett balltramp efter 130n i Gärds vill jag avvakta så jag känner att hon inte besväras det minsta av det! För även en OStippad vinnare kan stryka sig från finalen då hästen visar obehag av just ett balltramp... Lika onödigt som fästingar om ni frågar mig...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback