It's a magic number *


Ja fyfan, inte börjar våren nalkas än på ett tag ...

Produktbild Häst, MC
Hittade äntligen tränset jag ska köpa till Vera, som avbrott av mitt fina klinkerträns från Treadstone :)

Inköp som läggs på Falsterbohyllan är en förbygel med lågt fäste.
Har min gamla Dyonbricole som jag hoppas ska passa!

Longerade damen idag, rejäl höjd med bakbenen når hon - tror jag har listat ut att hon inte tycker om bakskydd som ser ut som små senskydd - har ett par svarta från Eskadron som jag nog ska vara försiktig med att använda de dagarana jag anar en liten djävul bakom örat ;)


Kommer för övrigt inte palla med om det ska bli hemskt mkt mer kallare!
Idag var rysligt kallt - dunjacka över dunväst över fleecetröja över tjocktröja över långarmad över tshirt över linne ... och överkroppen var väl det "minsta" problemet.
suck'





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback