Nights like this you will never be alone *

Olof var i ridhuset och hoppade några unghingstar - samtidigt red jag och Bella på Challe&DD - miljöträning big time!
Med tanke på hur väl allt funkade förra hoppasset så hade jag så fel av mig förhoppningar ... I grund och botten så är det naturligt att det går upp och ner jämt och ständigt när man har med gröna små hästar att göra, men vi fick avsluta på bästa sätt, fina språng i kombination på diagonalen:)

Nyttig och effektiv träning efter lunch på Campari, kontakt på yttertygel och aktivera med ytterskänkel, men ge innerhanden - så han hittar sin egen balans. Bom var lagom först i början, men vi hoppade kryss på medellinjen med galoppbom innan och efter och det gjorde han jättebra:)
Kom verkligen underfund med hur jag ska arbeta vidare med hans utveckling!

Tog Vera efter hästar&fodring
-
Tömkörde henne typ en halvtimme och hon var fiin:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback