You came like a thief in the night and stole my heart *


En stor kopp kaffe senare börjar kroppen vakna till liv.
Börjar se bortom snö och kyla i och med den drastiska väderförändringen -  blött som fan jovisst men snön sa jag hejdå till ... trodde jag -.-
vad mötte mina ögon när jag gick ut ur mitt krypin?? vitt på marken...
suck'


Planen med min lilla häst idag blir att jobba igenom lite grann, med tanke på hoppning i morgon :)
Har egentligen ingen akilleshäl fina flickan, men hon är ju stor med gigantisk trav så hon behöver komma ihop.
I galoppen fortsätter vi jobba med ökningar och att snärtigheten bibehålls oberoende tempo. 
Just i hoppningen så behöver hon aktion i galoppen - för att inte bara hoppa högt och landa i obefintlig galopp. Det är inte problemet för hon kan hoppa hus och med det hjärtat hon har så stannar hon aldrig - så för att gynna vår långtida relation så behöver jag hjälpa henne med denna lilla parantes och det i sig gör att distanserna kommer enkelt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback