Losing is like living for the dream *


Ibland blir man mörkrädd alltså -.-
Trodde att jag hade ett kontantkort installerat i min tillfälliga iPhone ... då simkortet är bra mkt mindre i fyran.
Men nej, bara enkelt överfört till ett större simkort som automatiskt kopplas bort när jag får tillbaka min telefon.
suck'

men under de senaste dagarna jag har lyst med min frånvaro
har det varit fullt upp.
daah!

Iaf, idag hade vi kunder på morgonen, sen åkte vi med 7 hästar för träning för Leif,
där jag red Anthony - tävlingsmiljön när det gäller banan och hinderna gav honom ett bra intryck och han skötte sig fantastiskt!
Fina språng och vi var faktiskt samspelta:)

hmm, hjärnverksamheten är väl lite förlegad såhär på kvällskvisten, men kanske försöka återuppta uppdateringen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback