Don't take what you don't need from me *

 
Åhjo rida i dem kan jag. Gå i dem en hel dag kan jag.
Liite ont gör fötterna ja... Med betoning på lite.
 
Kunder under dagen igen.
Så utöver visning och servning av hästar innan&efter, red jag Daisy.
Från klarhet till klarhet. Jag red runt på banan alena, volter och galopp osv, så kom Magnus ut och det betyder hoppning - och inte var förra hoppasset en engångsförteelse, för att vara en så grön 4åring, visar hon verkligen att hon vill - fantastisk inställning! Fantastisk häst!
 
Tog sedan ut Verisen till gräsbanan.
Förvånansvärt fin att rida idag - om man nu kan vara förvånad, men kanske lite då det endast har blivit halvfärdig jogging, mest för att hålla konditionen uppe. Hade aningen mer krav idag och det kändes som att hon tyckte det var lite kul att arbeta:)
Längtar till tävling dock...
 
Imorgon kommer Bella på så sjukt jävla efterlängtat skånebesök!
Nationshoppningen kommer ses live.
Möjligtvis inköp av något slag(??)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback