I'm loving angels instead *

 
Så vart inköpsbehovt omhalvt tillfreds.
Vet ju att Bengts har sin outstanding sommarrea denna veckan ...
"Stolt" över att jag trots fantisering om hur vacker min häst hade varit i det schabraket kom jag tomhänt hem.
Eller tomhänt kanske inte.
För ett superbra pris och pga underbar service hos Toprider blev jag ett par chaps och skor från Freejump system rikare.
Bra skor för de som ständigt är i rörelse och chapsen ska tåla mkt sadelsittande. Samma gäller skorna, då de redan i nytt skick var bekväma att vandra runt i - ofc har jag redan testat hela munderingen!
Ett par ridbyxor från B2B i snygg antracitgrå för stöldpris(!)
& ett par från JW till bra pris.
Utökade Dyonsamlingen med ett par gummityglar, typ de bästa as of today.
Hmm, det var nog di hele.
Eller nej, fick beställt en marinblå luva, utan några som helst krusiduller. Stilrent med en touch av outthere är min filosofi. Plus att RGluvorna är de luvorna vars öron har bäst passform för min långörade dam<3
 
Vad gäller schabrakfrågan - don't worry, det kommer!
Tänkt att sälja av lite grann - dels för att jag inte riktigt använder allt + att det är dags för lite uppfräschning.
Sa det tidigare och säger det igen - only the best for my princess!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback