Shining in the dark *

 
Chillar i hemmets lugna vrå, mätt och med ett glas cider framför mig. Laddar inför Falsterboimorgon-fortfarande oklart om vilken tid jag ska befinna mig ute på vägarna... 
Anyhow bestämt eller snarare planerat vad jag ska håyta ögonen öppna efter!
Behöver nog inte nämna att mina ögon automatiskt kommer dras till schabraken.
 
Under tiden cheferna varit belägna i Falsterbo sköter vi ruljansen hemmavid-
Men inte har vi slappat för det! No way no way.
Sitter inne i ridhuset för att undkomma de värsta skurarna under gårdagen, och idag var det kopiöst varmt... Visade det lilla bruna stoet i förmiddags och det gick jättebra med kunderna!
Ridit min beskärda del av unghästar idag också. Tre 4åringar och finast var odiskutabelt Daisy. Inte så konstigt med tanke på att hon fick jobbas lite på banan medans Janice och Manga fick ha lite kul på fältet. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback