The one that got away *

 
Ja man kan väl inte annat börja med att säga att stoltheten med att vara svensk är mycket hög efter gårdagens klockrena och välfötjänta seger i Nations Cup - bäst av alla Jens på modell mindre Lunatic, än en gång bevisat att det inte är storleken som räknas!
 
-
 
Det bjöds trots allt på skönt varmt väder under hästshowen, men orutinerad som man är (enligt Bella) tog jag på mig alldeles för varmt ... vilket resulterade i ett inköp som jag inte hade räknat med att göra i Falsterbo.
En supersöt plisserad chiffongblus i härlig grön färg, till halva priset, upperbarligen ett bra köp då damen ansvarig för butiksvagnen gjorde tummen upp när vi passerade denne nästa gång:). Så vart dagen räddad från värmesvallningar i trängd folkmassa.
 
Anyhow, en arbetsdag med många flitiga kroppar som motionerat många hästar, senare.
Vera och jag fastnade på bild när vi tog några småskutt (läs små) för det tyckte damen var lattjolajban minsann!
(och ja, medveten om en sommarmage som ska trimmas bort... tjocka hästar big fat nono!!)
In action:
Freejump på ryttaren
Nya stigbyglar i kolfiber med svikt
BoThandskar
Blingblingpannband till min skönhet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback