Be nice and be defensive *


Ensam i stallet,
fick ridit 5 hästar + Vera
slutade kvart i 7.
Vad har jag missat?
Ingenting! Ibland händer det.

Rosa var jättefin i tömkörningen, aningen oriden märks i ridningen dock. Ett pass till inom de närmsta dagarna så tror jag det lossnar.
Bosse, andra dagen med hackamore, han går superbra i form och nu kan jag arbeta med detaljerna när han slappnar av i huvudet.
Casper med sin stora galopp och mun som man inte riktigt får ta i. Eller inte riktigt fick ta i, är nog rätt benämning.
Ute på gräbanan kunde vi öva på ökningar och minskningar.
Valle var superfin idag! Efter tre dagars trimning borde det väl lossna??
Burre och jag tog en tur på rakbanan precis efter regnet lagt sig.

Vera och jag joggade på gräsbanan. Pigg under kontrollerade former;)
Nej men hon var fiin.
Fick aldrig skrivit om gårdagen, men tandläkaren tittade förbi och kollade bl.a Vera, men där var ju att ta om man säger så...
Stackare!
Men det är inga problem att tävla till helgen - så därför ändras klasserna till 125cm på lördag och 130cm på söndag:)
Hackamore på damen imorgon också och på fredag rider jag nog igenom henne på vanligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback