I am strong when I am on your shoulder *

 
 
Att få besök av en stjärna inom hoppbranschen får en enkelt att bli liite nervös när det ska hoppas
- bevisade att min fokuseringsförmåga bättras på. Ett "mycket bra" senare från chefen så satt herr Fredricson upp på Bosse. Damn vad jag hade kunnat ge mycket för att få träna för honom! Han gav mig iaf väl användbara tips för framtiden.
Ridit massor med hästar, men inte är det ett avbrott från vardagen;)
Vera fick ett kombinationspass mellan galopp på fältet och markarbete på banan. Lugn och fin i handen i början men efter fältbesöket tände damen till och det medförde aningne stumhet i munnen men lirkade loss henne med ytterligare tempoväxlingar och volter av olika storlekar och när jag var nöjd var Vera svettig men glad, okej jag med...
 
 
Sitter nu och tittar på Kommisarie Thorne: Sleepyhead
 
Brittiska kriminalserier är aningen mer råa än även svenska sådana.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback