She shot an apple at your head *



Fina hästen under träningen idag:)
Fortsätter att träna på att sätta galoppen innan första hindret. Att det ska vara så svårt?!
Jämfördes med 350metersgalopp - under första kurvan hade jag 275metersgalopp - vilket hade varit likamed tidsfel på en bana. Nej får försöka lista ut hur jag ska egga upp henne under tävlingsdagen, vilket iofs inte brukar vara så svårt;)
Så jävla underbar när hon håller på och busar, ruskar på huvudet och bockar, emellan hinderna!
Hoppar spänstigt, med glädje och hjälper gärna till. That's my girl<3

Hoppat några hästar idag. Fleur e.Codex hoppade bra på bana, lite problem att korta sig på distanser, men med den stora kroppen så behövs mkt tryck, vilket gör att antingen blir det stort eller så orkar hon inte hålla ihop sig... Aja, lite styrketräning senare så.
Nya hästen, übersöt vit valack, gått mkt stort, fantastiskt rolig att hoppa. Fick öva rejält på vikten i stigbyglarna och knipa med knäna!
Blir spännande att se hur tufft Emma får det imorgon. Ensam på torpet... Wiho!
Tur är har man aktiverat de flesta hästarna idag/igår så liite lugnare borde jag få.
Glad för hjälpsamma chefer iaf!

Time to sleep så återstår det att se om jag orkar börja lite tidigare imorgon.


Sv: Vad roligt att du hittade till min blogg!! Så himla skönt att höra att det går bra :) Han sköter sig alltså min lilla fina? Jättekul att du tycker om honom :D

Svar: SV: Den är så fin så!
Jadå det gör han, som sagt får man hålla i sig i sprången;)
Nej jag ljuger inte när jag säger att det har varit min drömhäst. Men den vita drömmen ersattes av ett gigantiskt sto^^
ejhjumping.blogg.se

2012-06-09 // 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback