Call it what you want *



Inspirationsnivå noll...
Sitter fortfarande i ridkläder och funderar huruvida jag orkar laga riktig mat idag.
Kyckling med pasta låter iofs gott och det är ingen tidkrävande rätt.
Hmm...

Svårt att nå upp till produktivitetsnivån från igår men det blev till att njuta av det fina vädret och hur gör man det bäst, en uteritt:)
Fick sitta på de nya som kom igår kväll och den ena är 10-11 och den andra 5-6. Jag red den äldre. Nu i efterhand tror jag att min ridning hade passat den yngre bättre. MEN rutin kommer från att sitta på så många olika hästar som möjligt!
Fruktansvärt varmt var det att rida inomhus i alla fall!

Visning av Lilli innan lunch som inte kunde gått bättre!
Fantastisk häst det där - absolut min typ på alla sätt och vis;)

Skulle longera Vera, fick avbryta då det skulle byggas upp hinder på utebanan - vilket var ytterligare ett bevis att våren är på väg.
Longeringen kunde gått bättre. Tror damen har överskottsenergi som hennes bakben får utlopp från -.-
De sista tio minuterna var hon sitt lugna samlade jag igen. Hästar *suck*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback