It's the taste of happiness *

Testade ett gag-bett på Vera idag och så började vi passet med att trava ut på rakbanan, allt var läskigt!
Galopparbetet på utebanan började med en stel häst som inte ville ta ytterskänkeln i vänstervarv, spec på volter. Men vi kämpade på och hon blev superfin i slutet!! Avslutade med skrittur i solen, mys.

Blev joinad på Bengts av mamma och syster, mys där med:)
Kom ut med ett par chaps från Treadstone, snygga på, lika Dyon, och i ett bra pris. Med tanke på att jag ska lämna in mina svarta Dyon för lagning av dragkedja, så kunde det vara vårfräscht med ett par bruna. Kruxet var bristen på bruna ridskor... Men tur hade jag idag, så hittade ett par till halva priset på outlet-avdelningen + en gelépad kantad med fårskinn, som jag velat ha till Vera, som inte är i behov av upppallning och därmed inte fårskinnspaden... För halva priset kunde jag inte låta bli ^^

Caroline kommer på onsdag och kollar om sadeln ligger bra, håller en tumme för det! I mina ögon ligger den inte katastrofalt, men ett proffs är ett proffs av en anledning så ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback