Ett mirakel *




Herr Lundström hade byggt en ganska trixig bana för 120klassen idag.
2 pet, och efter det var jag helt överbelamrad med negativa känslor ... Why?? Ja det kan ju frågas ...
2 pet under mitt svåraste meeting - på en häst som ställer upp till 200% procent - och att det är småsaker som gör att vi får med oss en eller två bommar. Detta är också det "sämsta" resultatet jag har fått. Hur sjukt är det att jag går runt och är missnöjd??
Nej, skärpning!
Första rivningen, uthoppet ur en räcke-räckekombination, på filmen ser det ut som om hon kollar till på något, kommer fort in och hinner inte får upp frambenen i tid. Så fick vi även med oss sista - efter en lång bana med stora fyrkantiga oxrar, galoppsträckor och ganska många språng så blev hon lite låg, landade lite för fort med frambenen. Okej, surt då det var få nollor och även en 4felsrunda hade gett pris, men det blir till rutinkontot.
älskade Vera<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback