It's right now and we're right here *





Ovan bilder på inköpen från dagens tur till alltid lika trogna Bengts Hästsport;)
Schabraket från Anna Scarpati görs inte rättvis på bild, kort sagt.
Men tog tillfället i akt när jag stod där med passpoaler till höger och vänster om mig och tog steget utanför den trygga beige/bruna/marinblåa fasen och valde en rosa passpoal:)
Allt klär en skönhet stämmer såklart på pärlan och nu när jag fått det i handen är jag så nöjd med det!
Ett sommartäcke är typ basic i garderoben men har ju fått bytas till en större storlek -.-
Inte mkt som saknas nu iaf!

Jobbade i solen på banan och när hinderna var pluttesmå, efter att Ragnar&Paula var här och hoppade unghästar, så tog vi lite skutt. Red utan underrem på mitt Dyonträns m novabett och inga småslag med huvudet efter hinderna så det tål att tänkas på.
Finingen var underbar idag<3
Lös och fin i sidorna redan från början. Uppvärmningen gick ut på att få henne stadig på steget, svänga för ytterskänkel men samtidigt vara rak i halsen (lite insprirerande från arbetet med Bosse) vilket gav utdelning i galopparbetet.
I hoppningen blev det lydnad och variation på galoppsprång. Nej det var absolut ett pass som går till "How to"-
delen i min hjärna.
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback