Mr Green *

Ohja, power all the way, sa hejdå till en liten häst vid7 - men börja jobba en timme tidigare kändes bra, då ...
Eftermiddagsfodringen blev lite flummig -.-'
Men vad fan gör det!?!
Gick upp och käkade sen fick jag med mig Johanna ut på en kvällspromenad med min stjärna*

Åkte iväg med några hästar vid lunch-
Jag fick "Fiffi", knapparna börjar jag hitta. Svårt på en häst som spänner sig lätt, upp med nacken-sänker ryggen och sprattlar med benen... MEN sista linjen satt allt så den känslan och avslappnade ridningen ska jag eftersträva!
Hem och rida de nya. Skimmeln e.Indorado var Underbar idag!! Min typ av häst, modell stor med stor galopp:)
Supermysig och ser fram emot att jobba på med honom!
Det 10åriga stoet var väldigt energiskt och kan tro att det passar en övergångsryttare.
Polly fick sig ett joggingpass, pigg och glad.
Juste, Hampestampe fick sig ett pass under morgonen;) tror faktiskt att han tyckte det var nice att arbeta. Duktig var han! Med från bakkärran och stadig i handen med framåtbjudning:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback