You can still be what you want to, what you said you would *

Vet inte om man ska vara besviken över att antalet festkläder minskat och därefter ersatts friskt av badkläder och somriga utstyrslar. Kom ifrån med något åt det mer "basisca" hållet så antar att det var universums sätt att påpeka att jag besitter bra kläder hemma ...
Förutom att se till mina egna behov gällande packning så fick jag agera chaufför så tävlingshästarna i Norrköping har hö att äta:)
40 småbalar fint staplade i lilla lastbilen och hö innanför alla lager kläder, senare så kunde jag äntligen hålla ledigt igen:)
Überskönt med kvalitetstid på neutral mark!
Förbereda sig mentalt för en ganska så stressig morgondag. Mycket på schemat...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback