Me and my drum *

Påväg hem och inte blev det natthoppning som man befarade. Tempo är ett ganska bra uttryck för kvällen.
Första inomhusstarten för säsongen blev en nolla och hon var fin:)
Nästa klass var hon också väldigt fin, jag hade som insikt att se det som förstärkt träning - fick rida fram till trean, slappa framben och femman, efter trekombinationen nära kortsidan, var hon lite sen med bak. Och så sjuan, tittade lite i uppsprånget och utöver det så låg hon väldigt nära.
Mej veterligen så är det en bedrift för mig att ens vara nöjd med detta resultatet, kanske för att det är avd.B?
Kanske rentutav har prestationskraven flugit sin kos?? Nä jag tror på det förstnämnda.
Hursomhelst så är jag nöjd för jag känner att det jag har tränat på ger utdelning.
Nu ser vi framåt mot nya träningar och nästa tävling - Helsingborg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback