This is it girl *

Bra språng i kroppen efter att ha hoppat Wimse, fina fina fina lilla häst som så alla andra resande hästar dippat lite, men med lite motiverande galopp på rakbanan så är den nog inte så långvarig;)

Mitt självförtroende på hästryggen är dock inte alls lika långvarigt för tillfället- när slutade jag rida för att det var kul och lära sig saker och vid ynka tillfällen tävla-då endast mot sig själv(!)-???
Och det där med att hänga ut sig själv på det eviga internetet, skiter jag fullständigt i just nu.
Jag behöver uppleva mindre stress, press och ågren och mer glädje, lärotimmar och annat positivt som faktiskt har fått mig att stanna 1år här.

Don't Worry Be Happy !!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback