Believe in what you say and who you are *

 
Och så var det dags för ännu lite omtumlande av tävlingsplaneringen.
 
Planen var ju Henriksdal Spring Tour vecka 1 - två klasser på onsdagen och därefter en klass lör/sön, för att vecka 2 rida en klass på torsdagen och klass på lördagen.  
Men efter noga avvägning så skiftar vi helt enkelt veckor - så vecka 1, en klass på onsdagen och en klass på lördagen.
Vecka 2 blir det två klasser på torsdagen och en klass på lördagen och om Vera fortfarande är pigg och tävlingsfräsch (hmm, inte ett dugg bekymrad på den fronten) så tar vi en klass på söndagen också, med reservation för ändringar den sista helgen. För med tanke på den superba anläggningen är en start i en lite högre klass inte omöjligt.
 
 
Unfortunately, blir det inte Österlen som planerat...
Inga klasser för mig, eller jo egentligen, men å andra sidan är det en halv evighets transportsträcka (okej överdrift much??) men så känner jag med Fbo right around the corner, vill jag ha ytterligare chans på poäng.
Fast lite bittert jao... Hade jag varit mer igång i 130klasserna under detta året så hade inte den sprudlande första idén varit omöjlig. För det gick ju väldans bra när jag debuterade där sist. Kommer sentimentalt nog alltid vara en speciell tävlingsplats för oss.
*happy happy dorky smiley face*  
 
 
{fast med den tränaren är det mesta möjligt}
 
 
 
Får fjantigt nog "trösta" mig med att åka till Skyrup två helger istället för bara den ena.
Haha, inte fyskam det inte!
j'adore
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback