Cause I've got you *

  
Det blev en "kurs med kurt" för den övertaggade, inte riktigt fokuserade hästen.
Lite symptom på tävlingen att inte svara direkt framåt för skänklarna, har säkert att göra med att hon hade laddat ur efter första klassen, men det är ändå en sån basic övning som ska sitta i ryggmärgen, det gör det hela så mycket enklare.
I början var det extremt överdrivna hjälper, men i slutet så lossnade det.
Problemet därefter blir ju att damen blir lite lätt stressad... så då gällde det att få henne lugn och samarbetsvillig igen.
Väldigt glad blev hon när jag efter ridpasset tog och gnuggade svettmärkena.
 
 
Lagom frustrerad när jag mitt under ridpasset kände lite lättnad runt högerbenet... jomenvisst, dragkejdan gick sönder -.-'
Bra på det planet att jag iaf fick ner dragkejdan igen, så något längre liv ska de nog ha(!)
 
Awesome, tröttheten fyller upp mig...
 
nej men hej 2011(!)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback