It's like that thing called happiness *

 
Ojojoj...
Mässan var välbesökt från alla hörn och kanter.
Asnöjd med inköpen och det tror jag även divan i stallet kommer vara!
 
Ett supersnyggt och elegant lite tjockare fleecetäcke från "nya märket" Equifashion
Tåler att säga att brodyren ingick och med tanke på att jag vill att ALLA ska veta vad stjärnan vid min sida heter + att det faktum att hon aldrig ska säljas ;) men tjusigt som attan blev det i alla fall!
Schabraket var ju typ impuls... (aren't they all??) hon är ju även då så vacker i vitt!
[matchar täcket - nerd alert]
 
Ett par ridbyxor från Skara (vem fan ser det ekonomiska med att köpa ridbyxor för 2-2500:-?!)
Ridstrumpor modell large från Kingsland
Candy för det extremt kräsna fyrbenta individen - samt en borsta-bort-damm-enklare-borste och silikonsnoddisar.
 
Finally blev förbygeln från CWD inköpt!!
Ett litet ställe på franskengelsk brytning försedde även den med märkning i form av en silverplatta med stjärnans namn på.
Ja okej, en enfärgad luva i svart köptes även hem. Diskret och elegant is the style!
 
 
 
Hehe, skyller på att jag haft maskulina valacker innan och inte fått utlopp för det feminina - men nu jävlar, ett rosaglittrande swarovskipannband (infinner sig gärna på ledtränset - helt off är jag inte..)
oj vad tjusigt täcket är ^^
 
så tummen feteupp för den materiella lyckan gällande Eurohorse-13
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback