Took my breath away *

 
 
 
Bra grundträning för oss båda,
galoppbommar har varit min akilleshäl - beroende på fel fokusering - men nu var det rätt och ganska enkelt.
Mycket fokusering på att "hitta galoppen" i svängarna.
Distanserna var lite framåt när hinderna var lägre och det är också viktigt för speciellt mig, så ridningen blir aktiv direkt, så Vera får de bästa förutstättningarna.
Men hon hoppade super, bra tekniskt och faktiskt lite mer uppdragna framben(!) skönt att sadeln verkar främja på typ alla sätt lite mer.
Vera vart ju ganska taggad, började med småsparkar efter hinderna så blev hon lite upprörd när jag ville plocka upp huvudet ..
Hennes prestation levde hon dock på i några dagar efter.
Ganska odräglig att rida ut dagen efter - auran sa att "jag är världsbäst och kan i princip göra vad som helst"
Men vafan - ibland får hon vara en diva.
 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback